Първоначално публикувано от bogsan1
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Алфа Ромео 145 1.3 боксер
Collapse
X
-
sigpicБързай бавно!!!
-
Такова държане на мотора подсказва за много неща, но най-вече за МАП сензора. Провери му маркуча за вакуума.Да не е запушен или скъсан. Както и всички останали маркучета по колектора.
Препоръчвам ти да извадиш и сложиш отново всички букси , като ги огледаш внимателно. Особено на ТПС и МАП сензора.
После минаваш на ангренажните ремъци!
Зад бобините, в кожуха на съединителя, отгоре, има една тапа. Махаш я и въртиш коляновия вал, до като дойде едно Т на белега.
Аз по принцип махам свещите и на първи цилиндър с отверката търся ГМТ, а после с Т-то само доуточнявам, защото белега понякога е трудно видим.
Отпред на капаците на ангренажните колела, точно отгоре има по една гумена тапа. Махаш тапите и гледаш!
В ГМТ трябва и на двете колела да си личат белезите.
Ако не се виждат, значи е избягал някой зъб.
Често срещана простотия!
Успех!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеТакова държане на мотора подсказва за много неща, но най-вече за МАП сензора. Провери му маркуча за вакуума.Да не е запушен или скъсан. Както и всички останали маркучета по колектора.
Препоръчвам ти да извадиш и сложиш отново всички букси , като ги огледаш внимателно. Особено на ТПС и МАП сензора.
После минаваш на ангренажните ремъци!
Зад бобините, в кожуха на съединителя, отгоре, има една тапа. Махаш я и въртиш коляновия вал, до като дойде едно Т на белега.
Аз по принцип махам свещите и на първи цилиндър с отверката търся ГМТ, а после с Т-то само доуточнявам, защото белега понякога е трудно видим.
Отпред на капаците на ангренажните колела, точно отгоре има по една гумена тапа. Махаш тапите и гледаш!
В ГМТ трябва и на двете колела да си личат белезите.
Ако не се виждат, значи е избягал някой зъб.
Често срещана простотия!
Успех!
---------- Post added at 14:10 ---------- Previous post was at 14:09 ----------
Също и ако може да ми кажете каде се намира този кабел за диагностиката понеже майсторите немогат да го намерят... Алфа Ромео 145 1.3 боксер 1997г.
Comment
-
MАП-а е отгорте на колектота,черно правоъгълниче с два болта закрепено,няма маркуче директно върху колектора,буксата е като застанеш отпред до лявото бомбе на амортисьора с 3 кабелчета е,може да са я натъпкали зад кутията на филтъра или под дунапрена в ъгъла.alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL
Comment
Comment